K
İTAS

Kitap Okuma Etkinliklerinin Takip ve Değerlendirme Sistemi



KİTAS , ilkokul 2, 3 ve 4. sınıf öğrencilerinin kitap okuma becerilerini geliştirmek amacıyla tavsiye, takip ve değerlendirme araçları içermektedir. KİTAS sınıf seviyelerinden bağımsız olarak okuma becerilerini takip eder ve değerlendirir. Ayrıca çocuğunuzun okuma becerilerini sınıf seviyelerine sıkıştırmadan geliştirilmesini desteklemektedir.

KİTAS, TÜBİTAK 1001 Projesi olarak TÜBİTAK tarafından fonlanmıştır.

Türkiye'de Bir İlk

KİTAS, Türkiye’de okuma becerilerinin değerlendirildiği ve takip edildiği ilk sistem olma özelliği taşır.

7 Üniversite İşbirliği

  • Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
  • Gazi Üniversitesi
  • Pamukkale Üniversitesi
  • İzmir Demokrasi Üniversitesi
  • Dumlupınar Üniversitesi
  • Kırklareli Üniversitesi
  • Tokat Gaziosmanpaşa

üniversitelerinden öğretim üyelerinin ortak çalışmasıdır.

Bilimsel ve Yenilikçi

KİTAS, yoğun çalışmalar, toplantılar ve bilimsel araştırmalar ışığında geliştirilmiştir. Şu an MEB’e bağlı pilot ilkokullarda kullanılmaktadır.

Ücretsiz edinim ve bilgi için:
Proje yürütücüsü Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ ile iletişime geçebilirsiniz.
osahinizmirli@gmail.com